Herson / Ukrayna Pazarında Temel Gıda Ürünlerinin Perakende Satış Fiyatları

Ukrayna’da yerli üretim sebze ve meyve sezonu başlıyor. Çilek, kiraz başta olmak üzere yerli meyveler pazar tezgahlarında yerlerini almaya başladılar. Kısa bir süre içerisinde yerli domates, biber, salatalık, kabak ve diğer sebzeleride tezgahlarda görmeye başlayacağız. Peki, perakende de temel gıda fiyatları hangi seviyelerde ? Ukrayna’nın Çukurova’sı, sebze ve meyvenin merkezi Herson şehrindeki perakende pazarlarında yerli halkın sofra kültürüne göre seçilmiş temel gıda ürünlerinin fiyatlarını aşağıdaki tabloda görebilirsiniz. Tabloda 1 kg domates fiyatının 1 kg domuz eti fiyatına yakın olduğuna dikkatinizi çekmek isterim ki  yerli mahsul çıkana kadar domatesin fiyatı et fiyatına çok yakındır. Yerli domates çıktığında ise her yıl olduğu gibi fiyatının sert bir düşüş ile 10 Grv’ya (0,40 $) olacağı tahmin ediliyor.

hersongida

 

Herson / Ukrayna Pazarında Temel Gıda Ürünlerinin Perakende Satış Fiyatları” üzerine 2 yorum

  1. Ali bey selamlar Düzenli vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı tşk ediyorum Sürekli sizleri takip ediyorum Hayırlı işler dileğiyle başarılar diliyorum Suat hacısalihoğlu

    iPhone’umdan gönderildi

    • Çok değerli bir büyüğümüzün, üstadımızın zaman ayırıp yazılarımı okuması benim için büyük gurur ve mutluluktur. Umarım vakit ayırıp, okuduğunuza değiyordur. Saygılarımla.

Yorum bırakın